Tuesday, June 5, 2007

Prvi nakup


Včeraj sva kupila voziček in to je uradno prvi nakup za najinga sončka ki prihaja septembra. Po tehtnem premisleku in glede na to da skoraj noben drug voziček ne gre v prtljažnik najinih avtomobilov, sva se odločila za Quinny Buzz. Imela sva srečo in sva naletela na enega ful ugodnega, resda rabljenega vendar je ful lepo ohranjen. Na zgornji sliki je točno tak kot sva ga midva kupila. Dokupit morava še Dreami košaro in jajčko.
Po zaslugi super punc na Ringaraja forumu imam tudi seznam kaj vse rabim za novorojenčka in tako bova lahko počasi začela z nakupi.

8 comments:

Pomaranča said...

Juhu žabica, kako je fleten!

Meni osebno je to najlepši vozek na tržišču!! Super!!

zabica said...

Ja sva se kar nekaj časa odločala kaj kupit ampak me veseli da sva se odločila za Quinny-ja ke je res hud. Men je edin še Chicco S3 tolk všeč.

Dejzi said...

Mi2 sva pa gledala (za takrat ko ga bova rabila :P) Speedy SX, ker mi je full hud, no bomo videli če bo avto dovolj velik, mi je pa ta tudi full hud. Boš povedala, kako boš kaj zadovoljna z njim ;)

zabica said...

Speedy men ni všeč ker nima sprednjega loka pa tud dokupit se ga baje ne da.
Bom pa definitivno sporočila kako se obnese voziček.

Dejzi said...

Sem šla prav pogledat, ker mi ni blo jasno kater lok misliš. SPloh nisem opazila :D . Niti nimam občutka,da je to pomembno pri vozičku? Hmm,.. itak imam še dovolj časa :D

zabica said...

Men se tud ni zdelo pomembno dokler mi ena kolegica ni povedala da je fajn če je lok ker se pol otrok ne more sezuvat. Voziček ki ga ima ona nima loka in pol skoz pobirajo čevlje in štunfke od tamale k se sezuva in enostavno vrže stran :). Pa tud bolj stabilno se mi zdi, vsaj od 6mescev do 1 leta, da se lohka med vožnjo tud drži če se hoče.
Itak se pa ti vozički skoz spreminjajo tko da bog vedi kakašni bodo čez nekaj časa.

Pomaranča said...

mislim, me babe smo pa nore, tudi jaz že gledam kateri voziček bom imela LOL lubi se samo križa! moja nosečnost pa nikjer na vidiku :S eh, enkrat bo že, a ne?? ja ja ana, ti se kar tolaži...

Blanka said...

men je pa tok lepo ko je mela moja sestrična še un čist starinski voziček za hčerko..sicer starinsko nov model, ampak totalno lep...
teli so mi pa tud všeč, čeprav nevem, men se zdi da so uni na 4 kolesa bolj varni...